Tuesday, February 1, 2011

Sekodeng punya pasal!!! Aku dah Jatuh Cinta!!

Waaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!! Tah apa aku sekodeng sampai jatuh cintan nie.. Dah 3 hari nie aku dok sekodeng blog orang hari2 sampai berokband nie pun dah limit..!!! sori berokband.. nanti naik cuti den bayo bil.. hohoho… so aper benda ar yang wat aku teruja nie… huhu…

*

*

*

*

*

*

*

*

Jeng jeng jeng!!!.!!

*

*

*

*

*

*

*


Aku dah jatuh cinta kat kain felt yang leh wat cam2 nie.. contoh cam buat hp case, pencil case, keychain.. macam2 lagi ar!! Waa sangat2 teruja tengok hasil kerja diorg.. CANTEK!!!!! Mama ida nak wat jugak!!!

cantik nak wat jugak bunga can nie!!!

comel nyer huruf2 nie!!

comel!!! comel!!!

Sapa-sapa yang terasa nak menjahit or cuba nak buat benda alah nie leh ar try dia nyer starter kit dari Kedai Sus nie..

nak tengok blog2 yang comel2 buat felt craft nie:

Ayeen's Craft

JajaKraf.com

OST

banyak lagi sebenar nyer.. tapi masuk 3 jer ar.... comel sangat2 benda nie.. so aku pk aku pun nak wat gak.. tapi cam memandang kan sem nie sem akhir aku tak leh main2.. Fokus study dulu ar.. nanti ader mase free insya Allah aku nak cuba gak wat benda nie!!! comel!! arggghhh tah tahan tgk...


mood: teruja nak menjahit...

p/s: banyak lagi pic yang comel!! wat butterfly,star, hp case.. tapi aku tak leh senang2 upload kt blog aku.. nanti tak pasal2 kena saman.. so korang leh ar tgk kat blog yang aku bagi tue.. semua comel2!!!

No comments: