Wednesday, February 2, 2011

All About Nothing???



Apa ke hey lak aku nie merepek.. huhu..
All About Nothing??? huhu.. nie aku nak promote blog Misz Cha a.k.a Mrs Aniki Eddie Abdullah..
Blog dia kebanyakakn cerita pasal kehidupan dia sekarang.. betui ker??? huhu.. Kalau tak caya jenguk ar blog dia.. huhu...

*nampak tak tue?? All About Nothing??*comel kan* aku suka sgt3 sbb simple*
*

*

*

*

*

TAPI yang paling comel kan kan kan!!!!
*

*

*

*

*

*

*

*
Misz Cha masukkan aku nyer blog dalam blog list nie..aw..aw.. suka saya+terkejut tgk nama sendiri.. huhu...
mesti orang cakap biase jer kan.. tapi aku amat menghargai nyer.. huhu.. ;)

TERIMA KASIH MISZ CHA



nampak tak saya punya yang atas sekali.. huhu....*pic tak clear ;( *

hehe kalu orang dah berbudi tue kita kena ar bebahasa( betui ker ayat aku nie.. heheh)
saya yang baik nie*gedik* pun dah masukkan Misz Cha nyer blog dalam list saya,.. huhu..

huhu comel tak?? hahaha..
ok nanti rajen2 jenguk ar blog MiszCha nie..

p/s: gambar tak clear sangat.. :(
*

*

*
update:hahah Blog cik Abel a.k.a Aniki Eddie Abdullah baru dilancarkan.. hohoho..

1. tak ader post lagi.. Abel kata tungguuuu....
2.Depa yang Seterong(strong yek abel?? huhu) --> tengok ader nama aku.. huhu terima kasih!!
3.Tengok dah jadi follower.. huhuhu...
Meh ar terjah blog cik Abel nie gak.. huhu..
*

*

*
update: Cik Suheela jugak: TERIMA KASIH CIK SUHEELA..
Meh ar jenguk blog cik Suheela nie.. best!!macam miszCha gak.. blog tentang kehidupan mereka..
*nampak tak bulat tue?? tue blog saya* tapi pic tetap tak clear.. huhu..*
*

*

*

*

*


*

mood:penin*nak demam*
p/s: Cik Honey sila beli ubat tok saya..*tak ader kena mengena dengan entry kali nie..*

6 comments:

miSz cHa said...

waaaaa
ku terharu~~
terima kasih wahai cik izza..
nak nanges kat bahu abel dulu..
terharu sangat nih~

NurIzza said...

wahahahah gedik nak bahu cik abel jer... hahah.... aku pun terharu nampak nama aku kat situer.. terkejut.. wahahhaah..

miSz cHa said...

x bleh pinjam bahu org lain..
nanti abel jeles~
huhu harus la letak~
=D

aBEL Rubella said...

uihhh.. aku nyer blog masuk dalam list noooh

NurIzza said...

mischa: huhu terima kasih..
gedik... pakai bahu tela lembet sikit.. whahaha.
bel: nak abik ati ko jer.. hahah

Cik Suheela said...

promote blog aku eh???terharu..hug sket HAHAHAH..nnti aku promote ko pnya ehh :)