Wednesday, February 2, 2011

*Exhibition Class AC 220 8D*

*peace*dalam DK*

*

*

*

Baru-baru nie.. klas aku ader wat exhibition untok subjek Maf 640.. nak kata cam exhibition pun tak.. More pada talent show… huhu.. Happening gler!!!

Group aku present pasal Tan Sri Syed Mokhtar al Bukhary.. Mula2 kitaorang nak wat boria jer, tapi memandangkan group lain dah wat boria.. kitorang tukar ar wat tarian Bollywood..(tak leh sama show, nanti kena potong mark..huhu)


*Group AIW Consultant*

Semata2 nak dapat 5 Mark (beso nie mark nie wpun nampak sikit).. Seminggu, setiap hari group aku berlatih.. penat sih, hari2 wat galek Hindustan, berlatih step.. Kitaorang wat step simple2 jer, step semua dari filem Kabhi Kushi Kabhi Gham, lagu lak Bole Chudiyan, Mohabbatein, dan 3 Idiots. Tak leh upload video kat sini*membe aku cakap aku sangat3 gedik menari*hahahah…

Penat berlatih semua, Berbaloi ar + puas hati sebab semua group dapat 5mark!!!

*

*

*

TERIMA KASIH Pn Che Ah..


*Nie bukan Puan Che Ah*tak tau motif pic nie*huhu*

*nie Amnah*Dayah Os* yg menolong saat2 akhir vote blog aku.. terima kasih*

*Cik Dya*yang selama 8 sem bersama aku*Terima Kasih*

*Hani & shida group aku*tak ader motif* huhuhu*

*Group Boria KRU*

*Group plg gedik*aku jer yg gedik*huhu..tarian Bollywood*

*Naza Group*wat public speaking yek??menari, sajak*

*Group Tony Fernandes*Drama I believe I can Fly*huhu*

*Group Ananda Krishan*semua ader boria*nasyid*sajak*

*Group Ac220 8D*

*Yang nie baru ader aku.. cuba cari kat ner..?? huhu..*









Mood: tersiyum...
p/s:Honey nnti Queen bagi tgk video jangan gelak k..

No comments: