Tuesday, February 1, 2011

TERIMA KASIH SEMUA!!!!


Salam semua!!!

Sekang dah masuk bulan Febuari.. Cepat nyer masa berlalu.. dah sebulan aku masuk study balik.. Waaaaa, sgt2 susah sem akhir nie…

Tak nak citer pasal study.. nak cita pasal contest yg tgh HOT N SPICY nie.. cam cili!!!

Contest "What's Hot is Gettin' Hotter" by CST & LYNDARAHIM KUALA LUMPUR

Semalam last vote tok semua peserta contest nie.. dan aku sangat2 ar berterima kasih kat semua membe2 aku yang secara tak langsung vote n promote kat membe2 diorang…

Sampai 166.. walaupun tak banyak macam peserta lain.. tapi suka sangat!!

THANK YOU!!!

Kepada:

Geng2 TKT + Bestpunya +Acc 200 *D + SMKSL+ GPMS + adik2 aku.. thx korg!!

Amnahà sampai fesbuk dah siap warning dia.. thx dear…

Dyah Othman à di saat2 akhir mpromotekan blog aku.. thx dear…

Madu3 aku yg gedik3 tue cik T, F n J à pasnie belanja mak makan…huhu…thx..

Tak ketinggalan my Honey gedik busuk!! Thx Honey…

N kepada yang telah vote tue.. terima kasih bebanyak…

tak tau nak cakap aper dah...


mood: terharu....

No comments: