Saturday, December 11, 2010

PUCCA

Korang pernah tengk cerita PUCCA tak??
Alah katon PUCCA kt Disney Channel tue.. Pucca yang selalu kejar Garu.. hahaha..
Kompem korang nah tengok kan..




Tue lah salah satu katon yang aku suka tgk tiap2 kol 5 petang,tue pun klu mase nie kt kg ar. Tercogok depan tv, pegang remote control ( takot mak aku abik, nnti dia alih cite tamil dia.. hahaha..) pastue yeahh PUCCA!!!

Dah lama tak tgk tv, hampir 6 bulan di sebabkan dok umah sewa tak ader channel 615..
Men fesbuk jer tiap2 malam.. (tak ker leh sewel otak aku, nasib baik waras lagi.. hahahah).. tapi ader gak ar tgk tv.. bayar kot astro kt umah sewa tue.. hoho…
Tiba2 semalam buka2 jer Disney channel, ader citer Pucca.. aper lagi melompat ar aku abik bantal baring depan tv..hahaha..(tak senonoh tol aku nie)

Isk, melalut lak aku nie.. Aku punya la suka sangat2 watak Pucca nie sebab Pucca nie obsess sangat ngan Garu.. dan bila nak selamatkan Garu ker aper ker.. Baru dia kuarkan ‘power’ dia.. hahah.. Comel sangat…suka suka suka…kira dia sanggup wat aper sajer untuk Garu..




Pucca dalam cite nie setahu aku selama aku tgk PUCCA nie.. tak nah dengar lagi Pucca nie bersuara.. unik kan.. aku punya ar google2 dan jumpa satu website nie ckp… “Pucca doesn't speak but her actions and her girly giggle say it all.” Yuhooooo!!!! I LIKE I LIKE!!

Kalu nak cite pasal Pucca nie banyak lagi.. tapi aku tau korang msti tau.. kalu tak tau tayer ar pakcik Google k.. hahah… so aku upload pic jer ar… lgi comel kn kn kn.. huhu..


~~Ching best friend Pucca.. Atas kepala Ching tue Won...~~


~~ Mio nie kucen kesayangan Garu.. ~~



p/s:Honey..Honey Pucca nie cam Queen kan.kan.kan?? tergilakan Honey.. hahaha..
Photobucket
~~nnt kita kahwin yek Honey..??~~

2 comments:

FEI MAO said...

Aah... Queen mmg tergilakan Honey pun..Hahaha!!!

NurIzza said...

hehe.. malu lak...
pp dah blushing~~