Friday, December 24, 2010

LULUS TEST JPJ KALI KE 3

Tengok tajuk pun dah tau yang aku sangat-sangat-sangat gembira…
Aku cerita ar sikit cam mana aku boleh lulus.. mesti sebab aku tere ar.. hohoho.. main-main je..



Aku tunggu ar Uncle Zaini nie mesej aku, dia cakap nanti dia mesej baru aku kuar umah… Memandangkan aku nie jenis tak suka orang lain tunggu aku. Aku pun pi ar soh Hilmy(adik Fahmy) anta aku kat Econsave pukul 10 tue.. Tepat lak tue kol sepuluh aku dah tercongok kat depan econsave tue… Aku bajet ar dalam kol 10.30 ker Uncle tue mesej aku. Sebab semalam dia mesej cakap dalam kol 10 pagi dia datang..Rupa-rupanya pukul 1.00p.m baru ar uncle tue datang.. banyangkan 3 jam aku tercongok kt econsave tue.. nyesal lak soh Hilmy anta awal(sebenar nya aku segan hahah…).

Uncle datang jer soh aku bawak kereta tue pi tempat test tue.. Ya Allah, aku memang sangat "terbaik" time tue.. macam orang gila aku bawak masa kat selekoh.. nasib baik nyawa aku panjang lagi.. Macam biasa kena mare lagi ar dengan Uncle tue… Yang best tue dia cakap “ Kalau macam nie awak bawak keta, kompem sat lagi awak fail lagi”


~sedihnyer Uncle cakap cam tue...

Waaa sedih nye aku dengar dia cakap cam tue… isk isk isk… Tapi aku memang nekad nak lulus pas nie.. korang bayangkan time kol 1 tue dah banyak mesej aku dapat taya aku pass ker tak.. thank Hajar & dayah sbb abik berat, Mak Fahmy sebab bagi tumpang rumah, thx Honey sebab percaya Queen boleh buat.. and tak lupa Mak Ayah aku.. special bapak aku ar, sebab tak marah aku sebab dah banyak kali abik test…

Rupanya test aku sesi petang.. sangat ar lama aku nak tunggu.. kol 3 lebih tue baru ar turn aku n budak-budak ulangan yang lain.. cuak tak yah cakap ar.. tapi hati lagi tenang ar.. tapi sedih sangat aku dapat keta lama dulu selalu dapat keta kancil baru.. so masa bukit kompem ar aku kena wat dua kali lagi.. Nasib baik kali ke dua aku lepas.. Biasa ar keta lama dua kali aku mati enjin.. isk..isk..isk.. nasib abik gak ar tak ker belakang keta tue…

Dah setel bukit aku wat parking.. Selepas aku angkat tangan keta dah dalam kotak.. tiba-tiba aku dapat arahan “kuar dari keta sekarang” Ya Allah time tue, dalam otak aku fikir aper lagi aku buat salah, nak nagis pun ader… lepas kuar jer dia soh masuk balik dan kuar parking.. ceit wat suspen jer Uncle jpj tue.. padahal sebelum nie dia tak soh pun budak keluar keta..

3 penjuru??? Hahah last test yang tersangkut kat sini dulu.. aku buat dengan jaya nya… hahahah… Abes test jer aku nak matikan enjin keta.. kaki aku dah mengeletar(betui ker ayat nie) hahah… kecut beb….

Alhamdulillah aku dah lepas test nie… Aku senyum jer dari balik umah.. hepi sangat2.. Rupanya banyak harapan orang nak tengok aku lulus test kereta nie.. TERIMA KASIH SEMUA…


~~wat party ar pas nie.. hoho

mood:hepi gler..
p/s: Honey kena ar belanja Quenn lulus test nie.. huhu…

1 comment:

SHaRKFiQ SSM said...

tahniah, akhirnya ko LULUS gak~ ;)