Tuesday, December 6, 2011

KOMIK: HELIOS ECLIPSE BY KAORU

Yeahhhh!!!!! berjaya jugak aku beli komik nie.. padahal komik nie dah lama dah kuar.. tak silap dari aku sek menengah lagi.. biase ar sek men.. mana ader duet sangat..pulak tue baca komik Detective Conan..memang berjimat gler aku time tue..

Siyus tak rugi aku beli komik nie.. dah ar lukisan semua cantik2.. komik pun berkaler.. memang hasil tgn Kaoru tak nah kecewakan aku... Owh jangan beli satu2.. terus jer beli 8 8.. memang best gler.. walaupun ader yang cam penin2 sikit bila baca.. macam ader persoalan yang tak terjawab.. tapi bila dah baca next2 punya buku.. memang korang akan paham..

Tapi ending dia memang wat aku kecewa gler.... uwaaaaa sedih.. tak nah baca komik yang sad ending.. Uwaaaaaaaaaaaaaaa!!!! nak Helios tue ngan Mineko!!! Naper Mineko tak ingat sapa Helios tue!!!!

Tapikan Helios tetap sentiasa menjaga Mineko!!!

nie senarai 8 buah buku Helios Eclipse by Kaoru..

1.Helios Eclipse Prologue

2.Helios Eclipse Median

3. Helios Eclipse Ternion

4. Helios Eclipse Quaternion

5. Helios Eclipse Quintet

6. Helios Eclipse Hexad

7. Helios Eclipse Septenary

8. Helios Eclipse Epilogue



HELIOS <3 MINEKO







p/s: Nanti nak review novel baru lak~~~

8 comments:

shiqin ghazali said...

mmc novel bersiri le gardenia..
waahhh best nye dpt beli komik kaoru..
nak jgkk

محمد رازيق said...

wah, seronoknya.. banyk komen tuh. salam kenal.. free2 jmput dtg blog sy :)

sYafIk-wAy said...

weiii , mau pinjam kesemuaya , 20 tahun lagi baru i pulangkan , haha

NurIzza said...

thx!! dah melawat n folo pun..!! nice blog

syafik: hahah cam tue beli sendiri jer ar.. lalalal..

cik wanie Lovela (CWL) said...

pinjam3

NurIzza said...

ala cik wanie beli jer kt populor... huhuhu....!! thx singgah!!

nur shafiqah said...

boleh jual tak buku komik helios ni? saya dah lama nak baca buku komik ni..kalau boleh...

Amirul Ikram said...

boleh jual tak komik2 ni?...dh lama cari,x jumpa2