Sunday, March 20, 2011

PART I: KAMI PRIHATIN

Semalam 19-03-2011, tamatlah sudah projek PSA 521 sem nie..
Alhamdulillah lega sangat!!!
Walaupun semalam sebenarnya untuk projek group psa kelas lain di mana perojek diorang "KAMI PRIHATIN"
so grop yang lain kena wat pameran pasal group masing....

Group aku "CARING & LOVING OUR GENERATIN"
dimana group aku wat research terhadap rumah2 anak yatim dan anak yatim itu sendiri... projek kitorang wat last minit sebab patut buat 19-03-2011, so terpaksa kami percepatkan...
mingggu sebelum tue group aku pi wat research nie..
aku lak tak dapat nak join interview diorang time tue sebab terpaksa balik k kg halaman..
TERIMA KASIH kepada pihak yang terlibat dalam menjalankan research kami.. terutama kepada Puan Nafsiah sendir sebagai lecturer PSA 521.. kepada rumah2 anak yatim, anak3 yatim dan jugak ahli group!! terima kasih!!
*
*
*
JOM TENGOK GAMBAR
*
*

*masa tunggu Dato' Seri semua berdebar...hahah!!*

*nie tak yah cakap ar minah nie.. poyos nak mampus!!!*
owh dia masih single.. leh ngorat.. anta resuma kat aku k..
HAHAH!!!


*cik dya dan aku*
sambil2 tggu Dato' Seri pose kejap!!!



*cik dayah, cik bedah, and me*

*cik Qilah*

*nie name tag aku!! comel tak!! hoho...*
trimas kat cik Bedah watkan design nie...

*3 budak poyos yang comel*
wahahah!!!

*cik sarah*

*OK!! tak yah kenal lagi* hahah..
hari tue dapat baju free "kami prihatin"
sebenarnya baju tue tok yang masuk "charity run"
tapi disebabkan semalam kelam kabut tiba2 ader masalah pasal booth
so tak pi ar berlari2 mengejar hadiah pertama RM 500( banyak siot)
dan semalam datang lambat(nie bas tak ader) sampai terpaksa pkai baju saiz L yang aku rase cam saiz xxxxL

*YB SENATOR DATO' SERI SHAHRIZAT datang wei!!!! lembut jer tangan dia masa salam*

*menyanyikan lagu tema "kami prihatin"*
*group aku..yang suka mengedik cam aku.. "
whahaha!!!

*nie dayah yang poyos!!!*
kesian dia hajat nak pakai baju saiz S tak dapat..
tue ar asal ko datang lambat!!!!!

ok peace!!!
jangan lupa baca part 2!!
HELIZA HELMI DALAM ENTRY BLOG AKU????




















mood: hepi+lega
p/s:lupa nak taruk trademark kat pic.. pic nie tak ikot turutan..

No comments: