Saturday, April 30, 2011

Nak update blog lelaju sebab pasnie kena study MAF 635!! OK!! :P


yeah yeah yeah yeah!!!

dapat hadiah (anniversary nyer) dari cik Honey....

yuhuuuu!!!!!

aritue saya dah wat surprise kat cik Honey siap plan ngan mak dia datang umah dia + belikan hadiah..

Tadi kan cik Honey dalam keta tanya nak aper??

cakap ar tak ader purse lagi.. siap tunjuk purse yang kuit miut nie lagi...


*purse nie kak nad bagi saya.. banyak berjasa kpda saya*

hahah!! cik Honey leh gelakkan lak.. jauh tau nak beli nie.. Egypt mari..huhu..

*


*


*


*

tiba2 kan mase benti kat umah adik dia...cik Honey bagi nie

tadaaaaaaa!!!!!!


ok!!! sangat3 terkejut.. n paling terkejut tengok kaler dia...
wahahahahaha


* yeah purse baru*


dapat2 jer terus cakap!!!

"arghhhh!!! TAK cantek!!!!!!!!!!"


*nie dari jarak dekat*


wahahahahah gler jaat+demand aku nie... hahaha...


sian cik Honey susah payah belikan aku lak pi cakap kat dia tak cantek...
tapi tak bermakna saya tak bersyukur..syukur sangat2.. sebab memang saya nak benda nie..

*
*

cik Honey....

maaf sangat3 tapi saya seorang yang jujur...hahah

saya sangat3 terharu awak bagi hadiah nie..

TERIMA KASIH HONEY!!!!

nanti kita beli yang baru k... (nie awak yang cakap)
wahahhahahaha.....

cik Honey lagi sekali nak cakap TERIMA KASIH!!!!

TERIMA KASIH bersabar banyak hal dengan saya...

TERIMA KASIH sanggup BERSABAR lagi ngan perangai gedik saya...

TERIMA KASIH sanggup BERSABAR lagi ngan permintaan gedik2 saya...

TERIMA KASIH sanggup BERSABAR lagi dengan apa yek??
ok dah tak ader.. huhu...

eh eh ader...


TERIMA KASIH untuk cinta ini~~~ <3



ok tiba3 nak termuntah.. hahahaha


ok ok dah ar.. jom teman saya study cik Honey...









p/s: cik Dya tanya dari tadi aper saya bagi cik Honey aritue.... syuhhhhhh... rahsia.. hahaha.
p/s: Queen sayang Honey...

4 comments:

BP02 said...

Orang bagi, pakai ajer...

NurIzza said...

pakai ar.. bila mase tak pakai lak.. hari2 dok kepit jer..

Cik Suheela said...

purse mahal tuuuu...wewittttt...

NurIzza said...

hahahah tarak tau tue kena tanye org yang bagi.. huhu..