Monday, January 25, 2010

Pinggang sakit

semalam pagi siap basuh baju.. tiba2 ak merasakan pinggang ak sakit yang amat sangat...


sampai ar pagi nie bagun tido, pinggang ak sakit lagi...


adeh.. ak x tahan dah nie.. x tau nk wat aper... ak dh mkn penadol yg muscel tue.. x ader pe2 pun still sakit.. ak x tahan..... belum tua lagi dh sakit pinggan.. hish..hish..hish...
ak angkat barang berat2 kot.. pkai heels pi klas... hish.hish..hish...


waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........................ sakit ma!!!!!!



cam ner ar ak rase skit yang amat sangat..

6 comments:

Peppercat Aizat said...

Kesian kesian, wajib sapu minyak gamat dan urut urut sket, tu la ko, jarang buat kerje berat ngengade nak tunjuk kuat, wuahahahah!!

SnowQueeny said...

wahahahah.. mn ader ak wat keja berat x lama kot ak bsh bj.. aleh2 pinggang dh sakit...
ak x pkai mnyak gamat.. ak pkai myk tar.. br masyokkkk... wahahaha...

Peppercat Aizat said...

gile minyak tar, nak mampos? ngeeeee, tu la kekadang tido salah pon leh saket pinggang jugak tu, kalau penat rehat rehat lee

SnowQueeny said...

wahahahahahah.... ak salah tido ar tue.. membe ak ckp kne tido kt simen(lantai) ar.. bg lurus blk.. adeh ak takot lak tido bwh lantai nie.. ader anto ka.. hhahha...

Peppercat Aizat said...

sapa punya petua pulak tu? gile ke ape? jangan tido atas lantai, tak bagus untuk kesihatan, lantai sejuk, nanti lagi teruk, chisss~! Tido je kat atas tilam tu elok elok.

SnowQueeny said...

petua nenek moyong ulu hilir.. hahhaha...
klu tido simen mmg ar x elok.. to nk luruskn pinggang yg sakit tue...