









Baru-baru nie.. klas aku ader wat exhibition untok subjek Maf 640.. nak kata cam exhibition pun tak.. More pada talent show… huhu.. Happening gler!!!
Group aku present pasal Tan Sri Syed Mokhtar al Bukhary.. Mula2 kitaorang nak wat boria jer, tapi memandangkan group lain dah wat boria.. kitorang tukar ar wat tarian Bollywood..(tak leh sama show, nanti kena potong mark..huhu)
Penat berlatih semua, Berbaloi ar + puas hati sebab semua group dapat 5mark!!!
*
*
*
TERIMA KASIH Pn Che Ah..

Sungguh aku ketinggalan fashion.. hoho.. ah tak kisah ar.. lgpun aku bukan tetttttttttt pun huhu..
Dulu2 tak ader ar gedik2 nak ckp “oo shawl nie cantik ar..” dulu pggl pun seledang jer.. pes time aku pkai selendang nie thn 2008, time tue pun tak ramai pakai lagi, macam sekarang nie.. ader pun pkai yg plain kaler tue.. time tue aku ader satu kaler pink nie jer..nie pun bebelit leher aku pkai.. hoho.


Nie selendang itam.. *uh diejah sori abik pic nie.. *
Aleh2 pkai tudung manik2 tue jer.. senang.. huhu..
Cuma skang cam gedik2 sikit nak pkai shawl (skang dah shawls k.. hoho gedik!! padahal samer jer), pulak tue yang menambahkan aku gedik2 nak pkai sh
awl nie sbb tengok membe sendiri pun hari2 pkai shawl... nie ar member tiga orang nie..



Pengaruh paling beso nie.. Uitm kesayangan nie wat jualan amal, arghh!!! Berlambak org jual shawl cantik2.. eeee geram geram geram..!!
Bertambah bes dah ader jual inner yang keras kat depan, so bila pakai shawl tak ader ar melekat kat dahi, sebab tak suka pakai shawl letak2 dahi + muka aku sangat2 ar tembam kalu pakai letak dahi.. tak comel!! Huhu.. wat permulaan aku dah beli 4 jenis shawl yang simple2 jer..


Hohohoho!! Kompem ar best dik oit!!!! Huhu….Meh mak habaq mai citer nie.. BESTPUNYA mak cakap...huhuhu…
Sebenarnya dah lama nak wat entry pasal nie.. tapi cam malas2 gedik!! Huhu… sejak masuk sem nie aku cam malas sikit nak wat blog… padahal belambak idea.. dari idea nak wat “hepi new year” tue dah tak wat2 sampai dah masuk “Chinese new year” baru nak wat.. ceit.. sungguh pemalas cik izza nie oit.. hoho…
Ok ok!! Berbalik pada BESTPUNYA nie…Aku kenal Best punya dari cik Honey… Dulu Bestpunya dikenali baikpunyo, tak silap aku mase tue aku sem 4 tak silap..kira2 dua tahun yg lepas kot.. Selalu ar masuk forum baikpunyo nie.. Dari situ ar aku kenal kawan2 cik Honey nie.. merangkap admin+ founder baikpunyo à Cik Abel a.k.a Aniki Eddie Abdullah..
Cik Misz Cha(nie awek cik Abel jgn kaco..huhu), Cik Kembar 1 & 2, Cik Crazy, Cik Dr Diasara..(nie mase baikpunyo) Macam2 cik aku jumpa kat baikpunyo/bestpunya nie...
Lepas tue tak tau ar cam ner.. baikpunyo di tukar jd Bestpunya… tak kisah ar.. Tapi memang da boom ar bestpunya nie!! Dah ar leh download lagu, cerita anime,
Nampak tak kat blog aku nie belah kanan tue?? Comel
Aper lagi via à“nurizza comel” ß ok!! Sangat3!! Gedik hahaha.. sampaikan cik Honey cakap “kalu via nurizza tue leh tahan lagi, nie taruk comel.. tah ape2” hahahah…cik Honey saya cuma memuji ciptaan Tuhan.. huhu...
Terima kasih kat Cik Abel tolong wat
Ok tak nyah taip panjang2.. klu nak merasa status anda semua ader via “nurizza comel” sila2 ar tekan “button” via facebook kat atas tue.. or nak wat sendiri or nak guna via yang sedia ader cam Universiti, kedai, games, iphone, blackberry., cam2 ar ader pi klik kat sinie BestPunya…
Owh sekang Bestpunya tak dpt di buka tgh maintenance tapi yang via2 tue still leh buka.. and fan page Bestpunya facebook.. sila2 ar like k.. huhu...
Alamilah kepuasan dengan Bestpunya!! Hahaha!!!
mood:natural.. hahaha...
p/s: Honey + Abel bangga tak???huhu.. Abel, gud job k!! ko dah wat yang terbaik tok Bestpunya.. tahniah!!
Waaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!! Tah apa aku sekodeng sampai jatuh cintan nie.. Dah 3 hari nie aku dok sekodeng blog orang hari2 sampai berokband nie pun dah limit..!!! sori berokband.. nanti naik cuti den bayo bil.. hohoho… so aper benda ar yang wat aku teruja nie… huhu…
*
*
*
*
*
*
*
*
Jeng jeng jeng!!!.!!
*
*
*
*
*
*
*
Aku dah jatuh cinta kat kain felt yang leh wat cam2 nie.. contoh cam buat hp case, pencil case, keychain.. macam2 lagi ar!! Waa sangat2 teruja tengok hasil kerja diorg.. CANTEK!!!!! Mama ida nak wat jugak!!!



Sapa-sapa yang terasa nak menjahit or
nak tengok blog2 yang comel2 buat felt craft nie:
banyak lagi sebenar nyer.. tapi masuk 3 jer ar.... comel sangat2 benda nie.. so aku pk aku pun nak wat gak.. tapi cam memandang kan sem nie sem akhir aku tak leh main2.. Fokus study dulu ar.. nanti ader mase free insya Allah aku nak cuba gak wat benda nie!!! comel!! arggghhh tah tahan tgk...
mood: teruja nak menjahit...
p/s: banyak lagi pic yang comel!! wat butterfly,star, hp case.. tapi aku tak leh senang2 upload kt blog aku.. nanti tak pasal2 kena saman.. so korang leh ar tgk kat blog yang aku bagi tue.. semua comel2!!!
Salam semua!!!
Sekang dah masuk bulan Febuari.. Cepat nyer masa berlalu.. dah sebulan aku masuk study balik.. Waaaaa, sgt2 susah sem akhir nie…
Tak nak citer pasal study.. nak cita pasal contest yg tgh HOT N SPICY nie.. cam cili!!!
Semalam last vote tok semua peserta contest nie.. dan aku sangat2 ar berterima kasih kat semua membe2 aku yang secara tak langsung vote n promote kat membe2 diorang…
Sampai 166.. walaupun tak banyak macam peserta lain.. tapi suka sangat!!
THANK YOU!!!
Kepada:
Geng2 TKT + Bestpunya +Acc 200 *D + SMKSL+ GPMS + adik2 aku.. thx korg!!
Amnahà sampai fesbuk dah siap warning dia.. thx dear…
Dyah Othman à di saat2 akhir mpromotekan blog aku.. thx dear…
Madu3 aku yg gedik3 tue cik T, F n J à pasnie belanja mak makan…huhu…thx..
Tak ketinggalan my Honey gedik busuk!! Thx Honey…
N kepada yang telah vote tue.. terima kasih bebanyak…
tak tau nak cakap aper dah...
